Men ännu bloggTorKa...

Jag har inte hunnit uppdatera sen i somras! Det har gått för snabbt tycker jag, nu redan bara halva termin kvar sen jag blir klart med utbildning som fritidsledare, vad kul! Jag haft toppen roligt i Leksand Västanvik under åren 2009 tills idag självklart det har hänt massa men det är ju alltid så.

Ja jag har varit på praktik 5 veckor i Stockholm, praktik hos Dukis fritidgård och SDF Stockholm Dövas Förening jag trivs toppen, det var kul att prova att vara sthlmare under 5 veckor puh. Det var mycket intressant så jag blev själv stressad av andra som omkring det är inte bra men samt jag lärde mig mycket under praktik tack!
Tack för att jag fick sova hos er Linda och Constantinus under min praktikperiod!

Det händer mycket framöver spännande!

Vi, SDU har gjort mycket sistone kolla på hemsida www.s-d-u-.se/blogg så jag var med tre steget för Ung Informatör så roligt, lärde mig mycket hur det vara att en informatör! Intressant kurs, om det händer igen framöver rekommenderar att ni anmäl er och vara med deltaga kursen suveränt!

Vi som gänget var med tre steget och det var mycket lärorikt ;)
Ja det var det roliga men vi syns på SDU årstämman 23-25 April 2010 kram på er!


Nästa vecka sista skolvecka sen Påååsklov härligt 
Efter påsklov ska vi fritidsledare jobba som examinationsarbete under att vara med allmänlinje som 14 deltagare ska vara med plus tre lärare, gulp det blir utmaning för oss fritidsledare att sköta dem och jobba för en vecka i IDRE!


Ja jag är i Göteborg nu kändes det var längesedan men var här nyss också under sportlov, ser framemot få lite ledighet i påsklov!
Imorgon kommer tillbaka till Leksand och till min käresta Jonna <3 Puss på dig älskling saknar dig!

Hoppas det vaknar igen med blogg jag ska nog skärpa mig ;)

Tjosvejs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0