Tack för året, Leksand! Samt sommarlov börjar;)

Ja jag skulle uppdatera blogg men har inte hunnit att fixa förran idag har nog lite tid över:)

Jag ville bara säga tack under åren 2008-2009. Jag haft så kul med er som studerar på Leksand Folkhögskolan Västanvik! Jag kommer visa bilder igenom under åren har gått!



Vi har gjort mycket saker tillsammans för oss alla i skolan som vi studerar till fritidsledarna så vi ordnade aktiveter på kvällarna.

Ja jag visar blandning som jag har gjort under skolan, fritid och självklart vinterutbildning som vi haft att åka slalom och lärde mig att åka snowboard!



Några till... Under julpyssel och samt vi hade lärarefest vem spelade jag som .....



Ja sommaravslutningsmiddag det blev succe, alla tyckte det var fint och välorganiserat middag och bland annat ;)





Självklart jag ville bara säga lycka till dem fyra tjejer som har klarat av tolkutbildning och blev tolkar!

Tack för åren under 2008-2009! Nu har jag passerat förbi min halva fritidsutbildning jippie! Ett år kvar....

Nu har jag funderat ett bra tag när ska solen kommer egentligen?! Hoppas värmen kommer snart!

Kommentarer
Postat av: Annso

Kul att du börjat uppdatera här:) Nu har du en trogen läsare! Kram kusin-Annso

2009-06-25 @ 12:58:39
URL: http://anziii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0